.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتخابات خانه مطبوعات 10 خردادماه برگزار می شود
مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران با اشاره به تمدید مجدد زمان انتخابات خانه های مطبوعات کشور، گفت: انتخابات خانه مطبوعات 10 خردادماه برگزار می شود.

به گزارش شمال نیوز، حسین مرتضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ انتخابات همزمان اعضای هیئت مدیره و بازرسان خانه های مطبوعات مازندران که پس از تمدید قرار بود ۱۰ اردیبهشت ماه ۹۶ برگزار شود به بعد از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی موکول شد و ۱۰ خرداد ۹۶ برگزار می شود.

وی تصریح کرد: آن دسته از اصحاب رسانه که تاکنون نسبت به عضویت در خانه مطبوعات اقدام نکردند می توانند با مراجعه به سایت khanehmatbooat.ir   ثبت نام کنند.

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران گفت: داوطلبان عضویت در هیئت مدیره و بازرسی خانه مطبوعات استان تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۹۶ مهلت دارند از طریق سایت  خانه مطبوعات، نامزدی خود را اعلام کنند.

مرتضوی با بیان اینکه نشست مجمع عمومی  خانه مطبوعات که برای نخستین بار به شکل الکترونیکی در سراسر کشور برگزار می شود، تصریح کرد: اعضای خانه مطبوعات می توانند در این نشست که از ساعت 8 صبح تا 16 روز چهارشنبه 10 خرداد ماه 1396 برای انتخاب اعضای هیأت مدیره و بازرسان برگزار می شود، شرکت کنند.

وی با اشاره به دستور جلسه این نشست مبنی بر انتخاب هیأت مدیره برای مدت دو سال و انتخاب بازرسان برای مدت یک سال، خاطرنشان کرد: از همه اعضا درخواست می شود نسبت به تکمیل مدارک و ثبت نام در سایت خانه مطبوعات به نشانی khanehmatbooat.ir حداکثر تا ششم خرداد ماه 96 و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

مرتضوی گفت: با توجه به برگزاری انتخابات به شکل الکترونیک، دریافت کد کاربری و رمز عبور، ضروری است./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.